Политика за рекламација и поврат на средства по трансакција со платежни картички

Купувачот е должен да ги провери производите при приемот.

Доколку има погрешни доставен, оштетени производи замена на истите се врши во рок од 1 до 3 дена.

Во случај на рекламација на квалитетот или друг вид на рекламација, која не се однесува на погрешно доставен или оштетен производ, потрошувачот е должен за рекламацијата да достави известување најдоцна 12 часа по приеммот на пратката. Притоа купувачите можат да ги вратат производите на сопствен трошок, доколку истите се во оргиналната амбалажа која не е оштетена или отворена. Во таквите случаи, само после враќање на производот од страна на потрошувачот, а без оглед на причината за враќање, продавачот има обврска враќањето на средства да го изврши исклучиво на Банкарската сметка од каде е резлизирано плаќањето, што значи дека Банката на барање на продавачот ќе изврши поврат на средствата на сметката на корисникот на картичката.

При прием на физички оштетен или скршен производ ве молиме доставете слики од оштетениот производ. Истото е услов за курирската компанија за достава, да ја прифати рекламацијата и да ја надомести штетата.